vineri, 18 iunie 2010

Discografie

Am deschis la maica poarta
Da n-ar fi mandra daparce
Deschid usa la voret
Cinerele am iubit
Pentr-un car da uscatura
Am daschis la maica poarta


Nu ce lasi mandro da mine


Nu da Doamne-atacia rale


Am un precin padurar


Mandro da cand mi-s cu cine


N-as pucea sa-mi las Banatul


Pentru maica am un dor
Instrumental (prezentare Saly)
Prieteni de-o viata
M-o bagat o mandra-n boala
Instrumental Kolo
Pentru maica am un dor


Ieri mandruto ma iubeai


Bate murgu bate


Spune-mi luna


Am plecat mandro d-acasa


Alte vremuri am trait


La mormant la tata meu
La mormant la tata meu


Mandro frunza-i galbena


Sti tu mandro ori nu sti


Atatia ma dusmanesc


Am citit asar` o carte


M-o intors viata intr-un ceas


Stau in coasa si ma uit


Instrumental


Iubesc tot ce mi pe plac
Iubesc tot ce mi pe plac
Am plecat in lumea larga
Ca un copil plange tata
Mi-a fost drag la fan cu tata
A cui esti cruce de piatra
N-o fost mandre-n lumea toata
Am baut si o sa mai beau
Dintr-o frunza de cires
Unde se gata ulcioara
Au trecut si anii mei
Maica viata mea


Hai cu mine-n joc mandra


Satul unde am crescut


Doamne eu faceam ce vrei pe tata sa nu mi-l iei
Doamne eu faceam ce vrei


Maica mea ce mi-ai dat viata


Dupa ce omul se frange


Dumnezeu pe lume-i mare


Doamne cat ii de usor


Chinui tata s-adune


Unde esti sa ma dezmierzi
Patru meri cu floare alba
Mandra mea floare de crin
Unde esti sa ma dezmierzi
Ranile din cinerete
Cresc brandusele pe vale
Fara tata am ramas pe lume
Am crezut in precinie
Oameni cu suflet de piatra
Te-ai nascut cu dor
Maica cu mult dor
Hai mai beti cu mine prieteni buni
Instrumental
Instrumental


Am crezut nu am crezut


Am iubit nu pot sa spun
Cu drag va canta Petrica
Cine n-are loc de mine
Am iubit nu pot sa spun
Dragii mei, parintii mei
Codrule cu frunza verde
De-as putea sa prind un loc
Doamne da si-n asta lume
Nu ma necaji nevasta
Mandruta ce arzi ca focul
Pe campul cu albastrele
Din fantana cu vadruta


Mandro tucu-ti gura ta


Mandra nu ai pretuit

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu